Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Sala konferencyjno-bankietowa | 300 | 200 | 0 | ||||
Sala konferencyjna I | 100 | 80 | 0 | ||||
Sala konferencyjna II | 80 | 55 | 0 | ||||
Sala konferencyjna III | 40 | 30 | 0 |
Wesele to wyjątkowe wydarzenie, dlatego warto powierzyć jego organizację profesjonalistom. Hotel Atena w Mielcu zapewni Państwu fachową obsługę, która zadba o każdy szczegół, a także o wygodę i dobrą zabawę Państwa Gości. Hotel położony jest w zacisznej okolicy, z dala od miejskiego gwaru. Przyjęcia odbywają się w eleganckiej, klimatyzowanej Sali Bankietowej, idealnej na tę okazję, która pomieści nawet 200 osób. Naszym atutem jest doskonała kuchnia. Szef kuchni za każdym razem dokłada wszelkich starań by sprostać wymaganiom najbardziej wybrednych Gości. Znamy wiele sposobów na urozmaicenie przyjęcia weselnego, m. in. wynajem białej, ośmioosobowej limuzyny Lincoln. Jesteśmy również otwarci na Państwa pomysły i sugestie. Przyjezdnym Gościom proponujemy nocleg w eleganckich, jedno- lub wieloosobowych pokojach w cenie rabatowej. Nasz elastyczny cennik z pewnością dostosuje się Państwa budżetu. Zapraszamy na spotkanie z naszym koordynatorem ds. wesel, wszystko odbędzie się bardzo szybko i bez zbędnych formalności.
HOTEL ATENA **** Otwiera swoje podwoje, jako nową i unikatową lokalizacja eventową.
W samym centrum Mielca oddajemy do Państwa dyspozycji CAŁOROCZNY NAMIOT EVENTOWO – BANKIETOWY, mogący ugościć 500 osób. Usytuowany na terenie zielonym o powierzchni 1 ha, tuż obok Hotelu Atena ****.
Namiot bankietowy posiada bezpośrednie wyjście do najbliższego otoczenia- na trawiastą polanę i ogrodu, gdzie ustawiana jest strefa chillout’owa.
W przestrzeni namiotu znajduje się scena z parkietem i miejscem na potrzeby projekcji, zespołu i lub Dia.
Wnętrze namiotu pokryte jest elegancką białą galą, a pod sufitem wiszą kryształowe żyrandole.
W przestrzeni namiotu zrealizujemy wszystko w jednym miejscu do 500 osób:
– gale, bankiety, jubileusze,
– sympozja , konferencje, szkolenia, team building,
– imprezy spotkania firmowe, tematyczne, świąteczne, karnawałowe,
– pikniki,
– wydarzenia motoryzacyjne,
– koncerty,
– premiery nowych produktów,
– sesje zdjęciowe, produkcje filmowe i telewizyjne.
Organizujemy kompleksowo zarówno te typowe, jak i nietypowe wydarzenia.
Zapraszamy do kontaktu a przygotujemy propozycję skrojoną na miarę Państwa oczekiwań.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
|
dekoracja sali
drewniany parkiet
Pełne zaplecze kuchenne
Ogród
Duży Taras
Pokój dla młodej pary
Klimatyzacja
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości powitanie chlebem i solą Pary Młodej apartament dla młodej pary - gratis zniżki dla najmłodszych uczestników przyjęcia czekoladowa fontanna z owocami według staropolskich tradycji i obyczajów biesiadowania efektowna ekspozycja wykwintnych potraw |