|
Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Dużą | 300 | 340 | |||||
Średnia A | 75 | 70 | |||||
Średnia B | 75 | 70 | |||||
Mała A | 60 | 46 | |||||
Mała B | 60 | 46 | |||||
Mała C | 30 | 46 | |||||
Mała D | 15 | 21 |
Hotel dysponuje 190 miejscami w nowocześnie urządzonych pokojach
1, 2, 3 - osobowych i ap-studio, w tym:
4 pokoje 1-osobowe,
66 pokoi 2-osobowych,
4 pokoje 3-osobowe,
16 ap-studio 2-osobowych.
Wszystkie pokoje posiadają standardowe wyposażenie, łazienkę, WC, radio, TV z odbiorem telewizji satelitarnej, telefon, balkon z widokiem na otaczające góry.
W komfortowych, starannie urządzonych wnętrzach odnajdziecie Państwo wszystko to,
co potrzebne, by poczuć się wygodnie i bezpiecznie.
Informacje ogólne:
doba hotelowa trwa od godz. 16.00 do godz. 12.00,
mozliwość zdeponowania wartościowych rzeczy w sejfie hotelowym,
łączność z internetem,
basen jest czynny codziennie w godz. 10.00 – 20.00,
możliwość zakupu prasy, artykułów pierwszej potrzeby i upominków w kiosku,
strzeżony parking,
dostępna pralnia oraz prasowalnia,
Serdecznie zapraszamy do odwiedzania obiektów gastronomicznych hotelu: restauracji hotelowej „ Pod Jasionową Polaną”, karczmy regionalnej „Nad Potokiem”, kawiarni, klubu nocnego. Smaczne dania kuchni polskiej i europejskiej zaspokoją nawet najbardziej wymagających smakoszy. Przytulna atmosfera, oryginalny wystrój wnętrz oraz znakomita obsługa kelnerska z pewnością zachęcą Państwa do odbywania częstych spotkań towarzyskich i biznesowych w naszym lokalach. Na życzenie komponujemy specjalne menu w artystycznej oprawie, przygotujemy dekoracje kwiatowe, doradzamy przy organizacji imprez. W miesiącach letnich zapraszamy do naszego ogrodu, gdzie można odpocząć przy filiżance aromatycznej kawy, kieliszku wina, kuflu dobrego piwa czy przy smacznym deserze.
ORGANIZUJEMY:
wesela,
komunie,
bankiety,
konferencje,
spotkania biznesowe,
szkolenia,
wszelkie imprezy okolicznościowe kameralne oraz plenerowe,
świadczymy również usługi cateringowe w dowolnie wybranym miejscu.
ZAPEWNIAMY:
doskonałą kuchnię,
zdrową żywność,
profesjonalną obsługę,
własne wyroby i wypieki.
Hotel Perła Południa wraz z warunkami przyrodniczymi wokół hotelu i rozbudowaną infrastrukturą, tworzą doskonałe miejsce do prowadzenia konferencji, szkoleń, sympozjów oraz imprez integracyjnych.
Posiadamy 8 sal konferencyjnych, które mogą pomieścić w układzie teatralnym odpowiednio: 300, 2x75, 2x60, 30 osób. Elegancko umeblowane sale z pełnym zestawem multimediów uzupełniają dwa pokoje narad do 15 osób każdy.
Do dyspozycji klienta grupowego pozostawiamy wysokiej klasy, nowoczesny sprzęt multimedialny i audiowizualny (projektory, komputery, nagłośnienie dolby sorrund, łącza internetowe ISDN, DVD, TV, wideoskop, rzutniki pisma i slajdów, flip-charty, mikrofony bezprzewodowe. Gwarantujemy również profesjonalną obsługę i pomoc techniczną.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
W obiekcie: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
wynajem bryczki
dekoracja sali
osobna sala taneczna
drewniany parkiet
Pełne zaplecze kuchenne
Ogród
Duży Taras
Pokój dla młodej pary
Klimatyzacja
Oczko wodne
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
Altana
obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych
|
lampka szampana na powitanie gości powitanie chlebem i solą Pary Młodej napoje zimne, woda gazowana i niegazowana - bez limitu soki podawane w dzbankach - bez limitu napoje gorące: kawa i herbata - bez limitu apartament dla młodej pary - gratis zniżki dla najmłodszych uczestników przyjęcia czekoladowa fontanna z owocami efektowny i profesjonalny show barmana według staropolskich tradycji i obyczajów biesiadowania powitalny koktajl dla gości - na życzenie efektowna ekspozycja wykwintnych potraw |