|
Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Sala dolna | 200 | 160 | 0 | ||||
Sala górna | 100 | 80 | 0 |
Dom Bankietowy Ambrozja Posiadamy dwie urządzone w nowoczesnym, eleganckim stylu, klimatyzowane sale: * sala dolna mieści do 250 osób, * sala górna mieści do 120 osób. Dla Państwa wygody pomyśleliśmy o osobnych wejściach do każdej sali. Lokal posiada klimatyzację oraz najnowsze wyposażenie gastronomiczne. Ponadto Ambrozja otoczona jest terenem zielonym idealnym do spacerów, robienia zdjęć i dziecięcych zabaw. Zapewniamy profesjonalną obsługę wszystkich przyjęć oraz elegancki i adekwatny do okoliczności wystrój sali. Ceny ustalane są indywidualnie, w zależności od wyboru menu. Orientacyjna cena podstawowego menu weselnego to 180 zł, w skład którego wchodzą: - 11 dań gorących (wszystkie dania wychodzą w stu procentach) - zimne przystawki - ciasta oraz deser lodowy - owoce - standardowa dekoracja (kwiaty na stoły oraz pokrowce na krzesła, nastrojowe oświetlenie ) - pokój dla pary młodej - tort weselny (jeśli są organizowane poprawiny) Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu nasz zespół pomoże Państwu w doborze: - zespołu - kamerzysty - zakupie alkoholu i napoi Polecimy również sprawdzone dodatkowe atrakcje: - drink bar - pokaz barmański - fotobudka - palma owocowa - fontanna czekoladowa - dekoratorzy - auto do ślubu - pokazy pirotechniczne i wiele innych Serdecznie zapraszamy !
Dom Bankietowy Ambrozja powstał z myślą o stworzeniu przestronnego i komfortowego miejsca do organizacji zarówno imprez okolicznościowych dla rodziny i przyjaciół, jak i spotkań biznesowych i konferencji. Świetna lokalizacja piękny wystrój oraz duże doświadczenie gastronomiczne szefa kuchni powinny sprostać najwyższym wymaganiom gości. Posiadamy dwie klimatyzowane nowoczesne i eleganckie sale: - sala dolna mieści dla 200 osób, - sala górna mieści dla 100 osób. Każda sala posiada osobne wejście i najnowsze zaplecze gastronomiczne. Ponadto budynek znajduje się w otoczeniu zieleni, co sprzyja przyjemnym spacerom i ślicznym zdjęciom. Zajmujemy sie organizacją takich imprez jak: - wesela, - komunie, - bankiety, - chrzty, - studniówki, - 18-stki, - jubileusze, - imieniny, - urodziny, - andrzejki, - bale sylwestrowe i karnawałowe. Zapraszamy.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
|
dekoracja sali
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości |