Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Weselna / Bankietowa | 400 |
Specjalnie zaprojektowany teren wokół Centrum Konferencyjno Bankietowego MAGNOLIA, bogate zaplecze, liczne atrakcje, czy baza noclegowa sprawiają, że jest to miejsce idealne na przeżycie wielu pięknych chwil w eleganckim stylu. Do dyspozycji Gości oddajemy salę bankietową na 400 osób, według najnowszej technologii można ją podzielić na dwie niezależne sale na 180 i 220 osób oraz dwa patia przystosowane na małe imprezy okolicznościowe na 50 i 30 osób i niewielką salę kameralną na 25 osób. Organizujemy eventy okazjonalne i imprezy cykliczne organizujemy oraz okolicznościowe. Nasza baza noclegowa to 52 miejsca w pokojach 2, 3 i 4 osobowych.
Organizując przyjęcie zapewniamy dla Pary Młodej w prezencie:
- tradycyjne powitanie chlebem i solą przez rodziców lub obsługę
- uroczysty wjazd tortu weselnego /przy zgaszonym świetle/
- teren otoczony wspaniałą przyrodą, most zwodzony na wyspie: do zorganizowania sesji zdjęciowej
- przytulny pokój dla nowożeńców
- 2 pokoje dla rodziców Pani i Pana Młodego
- patio przylegające do Sali Weselnej
- dekoracja stołów - świeczniki ze świecą, serwetki
- pokrowce na krzesła
- ustawienie stołów wg życzenia
- obsługę kelnerską podczas całego przyjęcia
- brak opłaty korkowej od alkoholi
- dzieci do lat 5 gratis
- dzieci do 12 roku życia 50%
- sala klimatyzowana
- park rozrywki dla dzieci w okresie maj-wrzesień
- czerwony dywan na wejściu do Sali Weselnej
- monitorowany parking na terenie obiektu
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
W obiekcie: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
dekoracja sali
osobna sala taneczna
Pełne zaplecze kuchenne
Ogród
Pokój dla młodej pary
Klimatyzacja
Oczko wodne
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości powitanie chlebem i solą Pary Młodej soki podawane w dzbankach - bez limitu napoje gorące: kawa i herbata - bez limitu apartament dla młodej pary - gratis zniżki dla najmłodszych uczestników przyjęcia |