Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Sala Kominkowa | 30 | 24 | 60 | ||||
Biblioteka Carpe Diem w Pałacu | 10 | 8 | 12 | ||||
Oranżeria | 200 | 160 | 370 |
Lokalizacja: Hotel znajduje się w miejscowości Trojanów, 30 kilometrów od Garwolina, przy trasie Warszawa-Lublin. Architektura: XIX-wieczny, odrestaurowany pałac, oraz Pawilon Parkowy. Sale konferencyjne: 3 sale mogące pomieścić od 10 do 200 osób oraz 2 restauracje i bar. Pokoje: 34 pokoje i apartamenty dla około 68 osób. Inne: Spa.
WESELA I IMPREZY
W Talarii celebrujemy ważne w życiu okazje... Zaproś rodzinę, przyjaciół, znajomych do Pałacu w Trojanowie i pokaż im cząstkę Twojego świata...
Wiemy, jak ważne w życiu jest celebrowanie najważniejszych uroczystości rodzinnych takich jak wesele, chrzciny czy komunia. Każdy z nas chce, aby były one niezapomniane i perfekcyjne.
Dlatego też cały nasz Zespół troszczy się o to, aby zachwycić zaproszonych Gości nie tylko smakiem potraw i perfekcją obsługi, ale też by oczarować wszystkich magią kuchni Talarii.
Każda potrawa opracowana jest z najwyższą troską o szczegóły, a wyjątkową oprawę stanowią dla niej restauracyjne wnętrza urządzone z dbałością o każdy detal.
Pozwól poznać swoim najbliższym swój świat - zaproś ich do Talarii.
WIOSENNE KONFERENCJE
Talaria Resort & SPA to idealne miejsce dla organizacji konferencji, szkoleń czy spotkań firmowych.
Wiemy, jak ważne jest odpowiednie dopasowanie do potrzeb grupy - dlatego, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, proponujemy stworzenie oferty szytej na miarę!
Oferujemy:
- SALĘ KONFERENCYJNĄ GRATIS.* Do dyspozycji trzy sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem (rzutnik, ekran, flipchart, notesy, długopisy),
- atrakcyjne rabaty na noclegi dla Uczestników spotkań,
- degustacja nalewek trojanowskich - GRATIS!,
- pokój dla Organizatora za 1 zł,
- niespodzianka dla Organizatora,
- wyśmienite lunche, kolacje, przerwy kawowe, kolacje uroczyste,
- możliwość organizacji grilla lub/ i ogniska,
- specjalną ofertę SPA dla biznesu,
- 17 ha terenu doskonałego do organizacji wszelkiego rodzaju zajęć teambuildingowych,
- możliwość organizacji dyskotek, wieczorów tematycznych, degustacji.
A to wszystko w gościnnej atmosferze XIX- wiecznego Pałacu.
Zapraszamy!
* Promocja ważna dla ostatnich wolnych terminów w marcu i kwietniu 2019r. Nie dotyczy rezerwacji już dokonanych.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
|
dekoracja sali
drewniany parkiet
Pełne zaplecze kuchenne
Duży Taras
Pokój dla młodej pary
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
Altana
|
lampka szampana na powitanie gości powitanie chlebem i solą Pary Młodej napoje zimne, woda gazowana i niegazowana - bez limitu soki podawane w dzbankach - bez limitu napoje gorące: kawa i herbata - bez limitu |