|
Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Kryształowa | 190 | 250 | 250 | 70 | 100 | 0 | |
Kolumnowa | 85 | 50 | 135 | 20 | 50 | 0 | |
Hotelowa | 30 | 50 | 16 | 30 | 0 |
Dzień zaślubin to wyjątkowy moment, który urzeczywistnia marzenia i porusza zmysły, dlatego proponujemy Państwu profesjonalną pomoc w kompleksowej organizacji tej uroczystości. Zadbamy o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, od momentu tradycyjnego powitania Pary Młodej chlebem i solą, po ostatnie takty zagrane przez orkiestrę weselną.
Do Państwa dyspozycji oddajemy elegancką, przestronną i klimatyzowaną salę bankietową o powierzchni 167 m2. Oryginalna aranżacja sali została stworzona z myślą o organizacji przyjęć weselnych. Atutem restauracji jest również sala taneczna o powierzchni 90 m2 oraz bezpośrednie wyjście z niej do ogrodu z altanką i placem zabaw dla dzieci.
Proponujemy Państwu profesjonalną pomoc oraz kompleksową organizację przyjęcia weselnego. Zadbamy o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, od momentu tradycyjnego powitania Pary Młodej chlebem i solą, po ostatnie takty zagrane przez orkiestrę weselną. Oferujemy Państwu elegancką, przestronną i klimatyzowaną salę bankietową o powierzchni 167 m2. Oryginalna aranżacja sali została stworzona z myślą o organizacji przyjęć weselnych. Atutem Restauracji U Kroczka jest również sala taneczna o powierzchni 90 m2 oraz bezpośrednie wyjście z niej do ogrodu z altanką i placem zabaw dla dzieci. Do dyspozycji gości oddajemy przytulne noclegi w pokojach jedno-, dwu-, i trzyosobowych. Proponujemy Państwu doskonałą kuchnię, profesjonalną pomoc przy organizacji imprez oraz miłą i dyskretną obsługę. Do Państwa dyspozycji oddajemy również sale konferencyjne, ogród z altanką oraz monitorowany parking. Posiadamy trzy w pełni wyposażone, klimatyzowane sale konferencyjne, które doskonale sprawdzają się zarówno podczas konferencji, jak i niewielkiego spotkania biznesowego. Profesjonalna obsługa doradzi Państwu i pomoże w realizacji nawet najśmielszych pomysłów. Poza konferencjami organizujemy również seminaria, szkolenia oraz prezentacje. Na Państwa życzenie zorganizujemy: - spotkania biznesowe i integracyjne - bale sylwestrowe oraz karnawałowe - chrzciny, komunie, imieniny - imprezy plenerowe.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
|
dekoracja sali
drewniany parkiet
Pełne zaplecze kuchenne
Pokój dla młodej pary
Klimatyzacja
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości powitanie chlebem i solą Pary Młodej napoje zimne, woda gazowana i niegazowana - bez limitu soki podawane w dzbankach - bez limitu napoje gorące: kawa i herbata - bez limitu |