Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Studio konferencyjne A | 45 | 100 | 80 | 120 | 40 | 88 | |
Studio konferencyjne B | 45 | 100 | 80 | 120 | 40 | 88 | |
Studio konferencyjne C | 45 | 100 | 80 | 120 | 60 | 88 | |
Studio konferencyjne D | 15 | 20 | 25 | 25 | 12 | 20 | 31 |
Studio konferencyjne E | 20 | 30 | 20 | 40 | 16 | 25 | 33 |
Studio konferencyjne F | 25 | 50 | 25 | 50 | 20 | 30 | 48 |
Apartament konferencyjny I | 15 | 20 | 28 | ||||
Apartament konferencyjny II | 15 | 20 | 28 | ||||
Apartament konferencyjny III | 15 | 20 | 28 | ||||
Apartament konferencyjny IV | 15 | 20 | 28 |
Wtopiony w zielone zbocza Beskidu Sądeckiego czterogwiazdkowy Hotel Krynica dysponuje 147 komfortowymi pokojami i apartamentami, w których może wypocząć 299 gości. Z balkonu pokoju rozpościera się malowniczy widok na panoramę Krynicy Zdrój i Górę Parkową oraz na zbocza góry Krzyżowej. Wysoki standard naszych komfortowo wyposażonych pokoi o oryginalnej stylistyce to podstawowa zasada obowiązująca w Hotelu. Najdrobniejsze szczegóły zostały dopracowane ze szczególną starannością, tak by pobyt w naszych progach stał się dla Państwa czystą przyjemnością. Wiemy jak ważny jest dzień ślubu i wesela… Chcąc utrwalić w pamięci te chwile, Hotel Krynica przedstawia propozycję zorganizowania tej uroczystości w jego gościnnych progach. W ramach przyjęcia weselnego oferujemy Państwu: * przyjecie weselne w Restauracji Różana (czas trwania max. 8 godzin), * nocleg dla gości weselnych, * limuzynę, dorożkę lub sanie dla Pary Młodej, * transport dla gości weselnych, * unikalną sesję zdjęciową w plenerze, fotoreportaż z ceremonii oraz z przyjęcia, * dekoracje kwiatowe na stoły weselne i bufety, * dekorację sali weselnej, * tort weselny wg własnego projektu. Oferta weselna zawiera dodatkowe bonusy dla Młodej Pary (przyjęcia dla min 50 os.): * zakwaterowanie w hotelowym apartamencie z butelką szampana i koszem owoców na przywitanie, * królewskie śniadanie dostarczone następnego ranka do apartamentu, * kolację w hotelowej restauracji z winem w rocznicę ślubu (prosimy o wcześniejsze dokonanie rezerwacji), * 10% rabat na kolejne imprezy rodzinne dla Państwa Młodych - Chrzciny, Komunie, Rocznice. Mając na uwadze indywidualne życzenia oraz wyobrażenia związane z tym wyjątkowym dniem, jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie. Wybierając naszą ofertę będziecie Państwo urzeczeni naszą profesjonalną obsługą, smakowitością naszych potraw i wysokim poziomem jakości świadczonych usług. Przykładowe menu weselne: Danie główne Caprese Barszcz z uszkami Polędwiczki wieprzowe faszerowane oscypkiem w sosie rydzowym z grillowanymi warzywami i dufinkami *** Pstrąg marynowany Zupa krem z brokułów Zrazy z polędwicy wołowej podane z pieczonymi ziemniakami *** Roladka z łososia wędzonego z musem kaparowo-serowym Krem z borowików Filet z kaczki podany z grillowanymi ziemniakami i modrą kapustą *** Vol-a-vent z wędzonym kurczakiem i rydzami Rosół Królewski Schab faszerowany z ziemniakami i gotowanymi warzywami (do wyboru jednen z powyższych zestawów) Danie ciepłe I Filet z kurczaka panierowany serem door blue Udko z kurczaka w sosie pieczarkowym Kotlet de Volaille z frytkami, z surówką z selera naciowego Kotlet szwajcarski z frytkami i zestawem surówek Danie ciepłe II Schab w sosie cygańskim Rolada z karczku w sosie pieprzowym Gulasz węgierski Cielęcina z boczniakami Danie ciepłe III Żurek Beef strogonow Barszcz z kapuśniaczkiem Flaczki w sosie pomidorowym z serem (do wyboru jednen z powyższych gorących zestawów I, II lub III) Dania zimne w formie bufetu szwedzkiego Stół wiejski (mięsa, wędliny) Golonka w piwie Schab w galarecie Szynka w chlebie Łosoś glazurowany Pstrąg marynowany Śledź w trzech smakach Galantyna z kurczaka Tortilla (mięsna, warzywna, z tuńczykiem) Sałatka grecka Sałatka z serem i szynką Sałatka makaronowa z owocami morza Ciasta Owoce.
Z myślą o organizacji konferencji, szkoleń, a także seminariów biznesowych przygotowaliśmy nowoczesne zaplecze konferencyjne wyposażone w profesjonalny sprzęt audio-wizualny. Nasze sale mogą pomieścić nawet 400 osób. Ich wielofunkcyjność umożliwia organizację konferencji, szkoleń oraz przyjęć, bankietów, koktajli i kolacji. Sale mają opcję podziału modułowego, co pozwala na jednoczesne prowadzenie kilku spotkań panelowych. Zapewniamy rozwiązania stosowne dla różnego rodzaju imprez - małych spotkań biznesowych, zjazdów dla nawet 400 uczestników, klasycznych szkoleń i konferencji oraz uroczystości bankietowych. Podczas spotkań organizujemy obsługę cateringową: przerwy kawowe, lunche, kolacje.Naszym gościom zapewniamy szybki, bezprzewodowy dostęp do internetu oraz fachową obsługę techniczną.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
W obiekcie: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
dekoracja sali
Pokój dla młodej pary
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości |