|
Nazwa sali: | U osób: |
Teatr: |
Bankiet: |
Stojący: |
Klasa: |
Boardroom: |
pow. m²: |
Sala konferencyjna TROJA 1 | 32 | 90 | 50 | 90 | 70 | 44 | 84 |
Sala konferencyjna TROJA 2 | 33 | 90 | 50 | 90 | 70 | 54 | 88 |
Sala konferencyjna ACHILLES | 74 | 200 | 130 | 230 | 100 | 100 | 209 |
Sala bankietowo-konferencyjna | 45 | 40 | 60 | 130 | 25 | 30 | 120 |
"Coś pięknego... cudownego... po prostu brak słów... najpiękniejszy dzień w naszym życiu" Chcecie dołączyć do grona tak opisujących ten jedyny Dzień w Waszym życiu? Z przyjemnością podejmiemy się nie tylko organizacji przyjęcia weselnego, ale i również: * aranżacji kwiatowej Sali Bankietowej, * organizacji oprawy muzycznej zarówno ceremonii zaślubin, jak i przyjęcia weselnego, * wynajmu samochodu/ dorożki dla Młodej Pary, * transportu gości weselnych z miejsca zaślubin do hotelu, * doradztwa w wyborze profesjonalnych podwykonawców, reportażu ślubnego, wizażu, fryzjerstwa, * organizacji wieczorów panieńskich, * pomocy w doborze profesjonalnej opiekunki dla dzieci. Wybierając Hotel Olympic**** na organizację tego niepowtarzalnego dnia korzystacie Państwo z naszej wiedzy, zdobytej przy organizacji wszelakich przyjęć również własnych ślubów. Zapoznaj się z naszymi przykładowymi propozycjami menu.
|
Ładowanie mapy...
|
Organizujemy: |
Możemy zapewnić: |
W obiekcie: |
Konferencje: |
|
|
|
|
|
dekoracja sali
Pokój dla młodej pary
Noclegi dla gości
Parking strzeżony
profesjonalne nagłośnienie
Szatnia
|
lampka szampana na powitanie gości |